09-09-2010
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Nyeste artikler
· September 2010 - For...
· Deltagerliste grilla...
· Strandjægerskydning ...
· En plads i hjertet
· Fotokonkurrence
Sidste Brugere Online
kim< 5 minutter
Lars E Hansen00:07:19
Billy the kid00:12:45
hoejby00:27:05
Jacob Hansen00:31:59
aashoj00:36:23
henrik e01:14:54
holmes01:16:20
donnar02:15:26
michael olesen03:48:38
Jagtnyheder
Besøgende
· Gæster online: 5

· Brugere online: 0

· Antal brugere: 2,018
· Nyeste bruger: lasse_n
Chart.dk
Se indlæg
 Udskriv debat
Hvem er jæger?
stig
#21 Udskriv indlæg
Lagt på d. 07. November 2007 23:53
Brugers avatar

Bruger

Antal indlæg: 172

uanset hvilkendt regering vi få så stopper de nok ikke jagten hverkendt på land eller på vandet
hvorfor gååå på jagt når man kan sejle på jagt

U96
#22 Udskriv indlæg
Lagt på d. 08. November 2007 08:39
Bruger

Antal indlæg: 34

Knud Kristensen (C) - kendt fra flere jagtvideo'er
Mvh/Lars

"Ubehagelig type efter min mening - Ingen tviwl om det - YEAAHH!!"

jknudsen
#23 Udskriv indlæg
Lagt på d. 08. November 2007 12:54
Bruger

Antal indlæg: 100

Her er de forskellige partier blevet bedt om at svare på forskellige miljø spørgsmål. Det kan måske hjælpe.

http://www.sports...oergsmaal/
strandjagt! Alt andet er for nemt!!

www.efish.dk
donnar
#24 Udskriv indlæg
Lagt på d. 08. November 2007 20:01
Bruger

Antal indlæg: 22

the iceman der var godt svaret lige mine ord .Grin

Buch
#25 Udskriv indlæg
Lagt på d. 10. November 2007 09:18
Brugers avatar

Bruger

Antal indlæg: 503

Inig med iceman.

Lige for at pensle min holdning ud, det er skrevet før, men her er min:
Hvis nu jeg var sikker på, at det var Venstre der skulle have min stemme, så kunne det jo være nærliggende at stemme på en kandidat, man vidste var jæger, og som havde den interesse. Samtidig med at man var enig i politikken iøvrigt!
Umm 30 grader i skyggen, godt efterår folkensWink
Jah jah jah, den ska bare ha gas!

bent
#26 Udskriv indlæg
Lagt på d. 12. November 2007 18:17
Bruger

Antal indlæg: 478

Har i været inde på DJ i dag?ShockNå ikke så gør det.Smile

JHP
#27 Udskriv indlæg
Lagt på d. 12. November 2007 20:38
Bruger

Antal indlæg: 192

Jeg tog lige en test på 180grader.dk for at se hvem jeg var mest enig med af de opstillede.

Nummer fire på listen var opstillet i Østjyllands storkreds, hvor jeg stemmer - og tilfældigvis var han endda jæger.

http://www.bennyh.../benny.php

Han er konservastiv.

Khh
#28 Udskriv indlæg
Lagt på d. 13. November 2007 10:33
Brugers avatar

Bruger

Antal indlæg: 319

http://www.jaeger.../39/1/3428
http://www.jaeger...tierne.pdf

Her kan i se hvad de forskellige partier mener om jagt...

--Sikkerhed frem for alt--

http://kasperhh.blogspot.com/
Fuglsang
#29 Udskriv indlæg
Lagt på d. 17. July 2010 22:28
Brugers avatar

Bruger

Antal indlæg: 495

NU hvor der nok snart bliver udskrevet valg igen. Kunne det for mig være rart at få den her eller en ligene tråd op at køre igen i god tid. For jeg er lost. Når det kommer til at stemme denne gang. Socialdemokraterne vil bruge alle pengene på velfærd og venstre vil tage dem fra de almindelige mennesker. MEGET GROFT SAGT. Så kunne godt tænke mig at der var en eller nogen. Der kunne fortælle mig hvem der var jæger så jeg kunne gavne lidt med min stemme istedet for at jeg skulle stemme blankt.
Fantasi er vigtigere end viden
Don't confuse skill with luck.

mikaelws
#30 Udskriv indlæg
Lagt på d. 17. July 2010 22:40
Bruger

Antal indlæg: 1801

godt spørgsmål. Har stemt venstre da Fogh var ved roret men okay nu duer det i hvert fald ikke mere. A duer heller ikke, osv. osv. - derudover har jeg ikke kendskab til rigtige jægere i toppen af dansk politik. De er vist mere jægere af navn end af så meget andet.

Jeg kan godt lide din tegning fuglsang: du slår lige en streg på partierne M O P og A Smile

Jeg ved sku ikke - et nyt parti ville pynte - der er bare for mange i forvejen...

foreløbig er jeg nået til de radikale, men om det gavner jagten er jeg ude af stand til at gennemskue...
Redigeret af mikaelws d. 18. July 2010 00:11
"jæger"

Johann
#31 Udskriv indlæg
Lagt på d. 17. July 2010 22:57
Bruger

Antal indlæg: 85

Jeg synes egentlig det interessant at se hvad folk skriver, det viser vel også hvor meget jagten har betydning for hver af os, om vi synes andre ting har højere prioritet. Jeg ønsker hverken helle eller lars at lede dette land.
Men der er helt sikkert nogen partier som jeg aldrig ser mig selv stemme på. Delvis pga deres politik mellem linjerne siger om jagt. Dette er ikke baseret på baggrund af udtalelser eller andet men jeg ville ikke stemme radikale eller enhedslisten for den sags skyld. Jeg tror også der er brug for noget nyt seriøst. Generelt inden for alle de politiske områder kan man godt føle at der til tider mangler en kontakt mellem politikker og borger.

http://freeplay.gamedek.com/Game/skeetShoot.swf
mikaelws
#32 Udskriv indlæg
Lagt på d. 17. July 2010 23:02
Bruger

næ ikke venstre - ikke soc. dem. ikke enhedslisten - heller ikke sf (søvndahl er sku for selvtilfreds), dansk folkeparti kan man trods alt ikke være bekendt at stemme på, måske konservative..narj heller ikke... Havde vi haft CD havde de fået min - nu bliver det radikale.. Smile
"jæger"

Johann
#33 Udskriv indlæg
Lagt på d. 17. July 2010 23:10
Bruger

Antal indlæg: 85

Jeg prøver mig med liberal alliance, kan kun være enig Mikael.. konservative ja måske synes bare de mangler noget man kan forholde sig til fremfor at stå lidt i skyggen af venstre. Vil selv sige at jeg er konservativ af natur men synes ikke partiet er det.

http://freeplay.gamedek.com/Game/skeetShoot.swf
Fuglsang
#34 Udskriv indlæg
Lagt på d. 17. July 2010 23:23
Brugers avatar

Bruger

Antal indlæg: 495

Jeg er glad for du kunne se de skjulte undertoner i et provokerne billede Micheal.Smile
Fantasi er vigtigere end viden
Don't confuse skill with luck.

mikaelws
#35 Udskriv indlæg
Lagt på d. 18. July 2010 00:09
Bruger

hæhæ men bent bentsen super riffel jæger burde jo tale lidt for det konservative... Smile
"jæger"

HC
#36 Udskriv indlæg
Lagt på d. 19. July 2010 18:46
Brugers avatar

Bruger

Antal indlæg: 869

jeg har det sådan jeg stemmer for hvad jeg mener der er bedst for DK og mig,dvs at fik vi en rød miljøminister der gik på jagt var det ingen skade til,men det er ikke afgørene.Wink
-------------------------------------------------------

En god latter forlænger livet.Grin

http://www.osvn-jagt.dk/5112961
mikaelws
#37 Udskriv indlæg
Lagt på d. 20. July 2010 00:14
Bruger

Jamen lige præcist hvad der er bedst for dk og mig selv og min familie... Synes bare lige pt. ikke jeg kan finde nogle - men så må man jo tage de mindst dårlige (træls)
"jæger"

kluden
#38 Udskriv indlæg
Lagt på d. 30. July 2010 20:43
Bruger

Antal indlæg: 347

- Jeg stemmer på HC som jagt-diktator i Danmark! Så bliver der fandme kæft, trit og rød retning...Grin
Dykkere er dyre! - hovedskud sparer patroner....

SBN
#39 Udskriv indlæg
Lagt på d. 31. July 2010 08:24
Bruger

Antal indlæg: 60

Politik er efterhånden blevet en forretning som alt andet. Det handler om penge, positioner, penge, stikkerie og penge. Så uanset om man stemmer en "jæger kandidat" ind på en højere post, så tror jeg ikke på at pågældende politiker vil sætte sin stilling på spidsen for mere eller bedre jagt i Danmark. Det er der ikke penge i, plus at de skal repræsentere partiets retningslinier og ikke deres personlige. Det ses jo gang på gang at når der endelig er en der tager tyren ved hornene og kommer med en personlig holdning, ja så går der sjældent mere end 48 timer så kommer der en offentlig undskyldning. Det er sørgeligt.
Langelænder??? Det er da noget man spiser.........

carbry1
#40 Udskriv indlæg
Lagt på d. 31. July 2010 09:50
Brugers avatar

Bruger

Antal indlæg: 106

Hvem der er jæger og ikke jæger er fuldstændig irellevant, der er jægere og modstandere af jagt lige fra venstre side til højre side af folketinget
Og det er faktisk sjovt at tænke sig, at dengang vi havde en kvindelig radikal milijøminister der ikke gik på jagt, havde vi bedre vilkår end vi har fået de sidste 10 år.
Men det var også en dame med ben i næsen, som ikke sprang efter mediernes og populisternes holdninger.
Jeg vil hertil indføje, at jeg aldrig har eller vil stemme på de radikale, men jeg havde stor respekt for Lone.Smile
Jeg skyder med vilje ved siden af. Jeg gider nemlig ikke, at ro ud og samle det op.
GrinPfftGrin
Det er kerne skudet, der dræber.

Spring til debat:
Tilfældigt foto

Jagt
Jagtfilm
Siden dannet på: 1.13 sekunder 3,781,265 Unikke besøg